بهترین روش برای دانلود اسکرچ
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Scratch App برای بازدید از صفحه دانلود برای  دانلود اسکرچ وب سایت رسمی آن است. به محض کلیک بر روی لینک داده شده در اینجا، به صفحه رسمی اسکرچ هدایت می شوید. می‌توانید گزینه‌های مختلف را با پیوندهایی برای دانلود برنامه برای سیستم‌عامل‌های مختلف ببینید. Mac OS را برای دانلود Scratch 2.0 برای Mac OS انتخاب کنید.

 

توجه: از آنجایی که Scratch 2.0 یک نسخه قدیمی است، لینک دانلود را درست در بالای صفحه نخواهید دید. به پایین صفحه بروید و لینک های دانلود نسخه های قدیمی تر Scratch یعنی Scratch 2.0 و Scratch 1.4 را پیدا خواهید کرد.

 

مرحله 2: دانلود پیش نیاز برای ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0

روی “Scratch 2.0 Offline Editor” کلیک کنید و به صفحه زیر دانلود اسکرچ  که دارای سه جزء است هدایت خواهید شد:

 

Adobe AIR: این یک پیش نیاز برای دانلود Scratch Offline Editor است

Scratch Offline Editor: می‌توانید Scratch 2.0 را از Mac OS X، Mac OC 10.5 و قدیمی‌تر و Windows دانلود کنید.

مواد پشتیبانی: همچنین می‌توانید پروژه‌های شروع، راهنمای شروع، و کارت‌های اسکرچ را دانلود کنید

تمامی لینک های دانلود پیش نیازها ارائه شده است. برای Abode AIR باید سیستم عامل خود را انتخاب کنید. برای سیستم عامل مک، روی «Abode AIR for MacOS» کلیک کنید.

 

مرحله 3: Scratch 2.0 را دانلود کرده و برنامه را اجرا کنید

اکنون Scratch 2.0 را در سیستم خود دانلود کرده و برنامه را اجرا کنید.  دانلود اسکرچ  بسته به سرعت سیستم شما، نصب 3 تا 4 دقیقه طول خواهد کشید. پس از اتمام نصب، در Scratch ثبت نام کنید یا اگر از قبل حساب کاربری دارید وارد Scratch شوید و شروع به ایجاد پروژه کنید!

 

تفاوت بین Scratch 2.0 و Scratch 3.0

Scratch 3.0 Scratch 2.0

بلوک های جدیدی مانند بلوک صدا در پالت بلوک برای نسخه Scratch 3.0 اضافه شددانلود اسکرچ . همچنین بلوک‌های جدیدی در زیر بلوک‌های اپراتور، بلوک‌های Pen، بلوک‌های Glide در زیر بلوک حرکت و بلوک‌های Extension اضافه شدند. بلوک های محدود در مقایسه با نسخه Scratch 3.0.

اسپرایت های جدید اضافه شد. گزینه های محدود برای اسپرایت در مقایسه با نسخه Scratch 3.0.

به جای گزینه import در ویرایشگر "costume"، Scratch 3.0 یک گزینه کپی/پیست دارد. در Scratch 2.0، ویرایشگر "costume" یک گزینه واردات داشت.

ویژگی های جدیدی به ویرایشگر رنگ اضافه شد. به عنوان مثال، یک ابزار جدید "پاک کن" در حالت برداری اضافه شد، گزینه های بیشتری برای انتخاب و تنظیم رنگ ها، رنگ های گرادیان جدید و غیره. ویژگی های محدود در ویرایشگر رنگ در مقایسه با نسخه Scratch 3.0.

توصیه می شود: راهنمای کامل ما را برای شروع کار با Scratch بخوانید.

 

به روز رسانی برای اسکرچ 2.0

نسخه فعلی Scratch 2.0 Offline Editor v434a است. ویرایشگر آفلاین  دانلود اسکرچ  برای اسکرچ 2.0 پس از دریافت اجازه کاربر، خود را به روز می کند. برنامه هنگام راه‌اندازی به‌روزرسانی‌ها را بررسی می‌کند یا می‌توانید دستور «بررسی به‌روزرسانی‌ها» را در منوی فایل انجام دهید و برنامه خود را به‌روزرسانی کنید.

 

برخی از مشکلات شناخته شده با ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0

ما برخی از مشکلاتی را که کاربران هنگام استفاده از ایرانیان سایبر  ویرایشگر آفلاین Scratch 2.0 با آن مواجه می شوند فهرست کرده ایم.

 

اگر Scratch 2.0 شما هنگام باز کردن آن خراب می شود، Scratch 2.0 Offline Editor را دوباره نصب کنید. می توانید لینک های دانلود Scratch 2.0 برای سیستم عامل های مختلف را از بالا پیدا کنید.

بلوک جلوه‌های گرافیکی یا بلوک ظاهر ممکن است پروژه شما را کند کند.

کوله پشتی برای این نسخه از Scratch در دسترس نیست.

به دنبال یادگیری کد نویسی Scratch هستید؟ کلاس های آنلاین برنامه نویسی Scratch برای کودکان Wiingy را کاوش کنید تا از کارشناسان برتر برنامه نویسی Scratch یاد بگیرید.

 

سوالات متداول برای دانلود اسکرچ 2.0

سوالات متداول در مورد دانلود اسکرچ 2.0 در زیر آورده شده است:

 

آیا می توانم برنامه Scratch را در تلفن اندرویدی خود دانلود کنم؟

خیر. برنامه Scratch فقط روی لپ تاپ یا دسکتاپ شما قابل نصب است. دانلود اسکرچ با این حال می توانید از مرورگر اینترنت تلفن خود وارد حساب اسکرچ خود شوید.

 

کدام نسخه اسکرچ را می توان در ویندوز 10 دانلود کرد؟

در حالت ایده آل، آخرین نسخه Scratch یعنی Scratch 3.0 برای ویندوز 10 توصیه می شود.

 

Scratch 2.0 بهتر است یا Scratch 3.0؟

Scratch 3.0 آخرین نسخه است و دارای بسیاری از ویژگی های جدید مانند پس زمینه جدید، گزینه های صدا و کاراکترهای جدید است که یادگیری را برای کاربر سرگرم کننده تر می کند و بنابراین نسخه ترجیحی است.

 

آیا اسکرچ 2.0 هنوز موجود است؟

بله، Scratch 2.0 هنوز برای دانلود در دسترس است و کاربران م دانلود اسکرچ ی توانند پروژه هایی را در Scratch 2.0 ایجاد کنند.

 

چگونه Scratch 2.0 را برای لپ تاپ دانلود کنم؟

می‌توانید Scratch 2.0 را روی لپ‌تاپ، رایانه و تبلت خود دانلود کنید. از صفحه وب رسمی Scratch دیدن کنید و روی گزینه «دانلود» در زیر برگه «منابع» در پایین صفحه کلیک کنید. وب سایت رسمی لینک های دانلود مستقیم ویندوز و MacOS را ارائه می دهد.

 

چگونه ویرایشگر آفلاین اسکرچ را دانلود کنیم؟

از وب سایت رسمی Scratch دیدن کنید و به پایین صفحه بروید. در زیر منابع، گزینه دانلود را مشاهده خواهید کرد. بر روی دکمه دانلود کلیک کنید و به صفحه ای هدایت می شوید که در آن می توانید به لینک های دانلود مستقیم ویرایشگر آفلاین Scratch دسترسی پیدا کنید. لطفاً برای درک دقیق مراحل دانلود Scratch 2.0 به مقاله بالا مراجعه کنید.

 

چگونه بازی های اسکرچ را دانلود کنیم؟

پس از اتمام ساخت بازی خود در اسکرچ،  Download scratch در صورت تمایل می توانید به راحتی آن را در رایانه خود ذخیره یا دانلود کنید. در Scratch e





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: